Τρίτη, Ιανουαρίου 08, 2013

DIY αλλάξτε εμφάνιση στο τραπεζάκι σαλονιού


Συνεχίζω να είμαι στην κοσμάρα μου! Το καλύτερο πράγμα για να αλλάξει η διάθεσή σου είναι να δημιουργείς! Καρατσεκαρισμένο αυτό! Κάνε ό,τι θες και απόλαυσε αυτό που θα δημιουργήσεις. Αν σ΄αρέσει εσένα στους άλλους περισσεύει (αυτό είναι κανόνας)!!!!

Ξεκίνησα λοιπόν την προσπάθειά μου για μεταμόρφωση . Στη βεράντα είχα παραπεταμένο το τραπεζάκι του σαλονιού που ήταν σε κακή κατάσταση και περίμενα την πρώτη ευκαιρία που θα το ξεφορτωνόμουνα γιατί δεν ήξερα τι θα το κάνω.

Ελα όμως που η φιλοσοφία μου είναι "ποτέ δεν πετάμε τίποτα"!! (αυτό τα τελευταία χρόνια το απέκτησα).

Πήρα το τραπεζάκι, γυαλόχαρτο, αστάρι για ξύλα και λαδομπογιά (όλα μου είχαν περισσέψει από προηγούμενες χρήσεις - δεν αγόρασα τίποτα -) και ξεκίνησα......................

α) έτριψα με το γυαλόχαρτο το τραπεζάκι μέχρι να φύγει όλη η γυαλάδα του (κοψομεσιάστικα)
β)  πέρασα ένα χέρι με το αστάρι
γ) πέρασα 2 χέρια με λαδομπογιά.....

.....................et voila........!!!!!

Ιωάννα
Ιωάννα

Γειά σας! Ελπίζω να βρείτε έμπνευση από τις συνταγές μου, τις diy δημιουργίες διακόσμησης και οργάνωσης σπιτιού. Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου